Let's Do It Romania!

Wednesday, 12 November 2008

OBAMA(ma mia!!!)

This is how I got hooked on Obama sau, ca sa citez un viral de mare efect "I got a crush on Obama". De la Dipdive si will.i.am.
Bine, dupa aia m-a prins cu discursul. E Martin Luther King material...daca nu chiar mai bine.
O chestie funny, acu un an si ceva i-am intrebat pe niste americani daca cred ca Obama are sanse sa fie ales. Mi-au spus ca nu, dar nu din cauza culorii pielii, ci pentru ca nu are experienta, nu e "versat intr-ale Washington-ului", in fine, nu prea i-au dat multe sanse.
Fast Forward one year, aceeasi oameni sunt extrem de happy ca a iesit Obama, ba chiar sunt mirati de mirarea restului lumii care ii felicita ca au ales un presedinte de culoare.
"Adica voi chiar credeati ca noi suntem rasisti, lolol, ce v-am pacalit, cu nasul prajit". Desi votul popular arata o America impartita fix pe din doua, americanii mei sustin ca rasa n-a jucat nici un rol in rezultatul alegerilor si ca programul, discursul si calitatea lui Obomber l-au facut president-elect. Yeah, right!

No comments:

Post a Comment