Let's Do It Romania!

Wednesday, 12 November 2008

Petrecerea Kiss FM

...sau mai exact ar trebui sa zic: "Reunirea de 15 ani Radio XXI". Joi seara in Turabo, desi era petrecerea Kiss FM/Kiss TV (btw, LMA), m-am vazut cu mai multi fosti colegi (ancient ones even) decat in toti anii astia care trecura de cand nu mai lucram impreuna.
Sa recapitulam:
- Bogdan Lazarescu (fara Pasarica lui de coleg) "of Latino Party fame".
- Diana Singer (aka Mama FM-ului romanesc) proaspat intoarsa la microfonul Magic, (gratz Daiana)
- Don Pedros (cel mai fantastic de extraordinar sofer existent pe suprafata planetei, ca el mi-a pus covrigu' in mana), acum transformat in manager de parc de distractii.
- Adi Irimia (OMG, cu Adi cred ca nu m-am vazut de peste 10 ani) primul realizator de Top de Chilotzeala din FM-ul romanesc, zis si Top Slow.
- Vadi (alt ancient one)
- Sor-mea :-D

Acu ca mi s-a deschis apetitul de depanat amintiri, ma bate gandul sa dau sfoara in tara si sa facem o intrunire cum scrie la carte. Hmm, cum ar fi?

No comments:

Post a Comment