Let's Do It Romania!

Sunday, 16 November 2008

Vodafone. 100 Golf-uri..100 de pumni in cap

Dracu m-a pus! Aud mai deunazi la radio reclama la campania VF cu un Golf pe zi (he he, ce-am mai ras cand au lansat-o, ca e "In your face, Orange, cu amaratele tale de Megane"). Acu' eu de regula nu pun botu' la prostii din astea, dar cred ca am fost posedat pentru cateva secunde si am trimis un SMS. M-am gandit (in prostia mea) ca e o chestie din aia gen tombola: trimiti un SMS, ai o sansa acolo..oarecare. As, acu vine partea enervanta. De fapt, SMS-ul ala initial, cu textul DA, este acceptul tau de a fi spam-uit in urmatoarele zile cu cate doua SMS-uri pe zi, cu niste stupide intrebari gandite sa ia banii la fraieri. Cica sa acumulezi credite. Faza nashpa e ca in spotul de la radio nu-ti zice nimeni nimic de asta. Am contemplat pentru scurt timp o reclamatie la OPC, dar pe urma mi-am revenit: soto e vreo lege care zice ca VF are voie sa faca misculatia asta, ca in spot nu poate sa anunte toate detaliile campaniei si trebuie sa te informezi inainte, bla bla.
Asa ca am ramas la metodele primitive: n-am mai trimis nici un SMS (DIE VF, n-ai luat de la mine nici un sfant in plus) si daca il prind pe ala care a imaginat campania, ii dau 100 de pumni in cap...PE ZI!!!!

No comments:

Post a Comment