Let's Do It Romania!

Tuesday, 20 January 2009

Astazi e ziua mea

In varianta narcisist-egoista piesa asta ar suna asa:

"Astazi e ziua mea, zi frumoasa ca mine. Mi-am cules ghiocei, ca sa-mi murmure ei, cat de mult ma iubesc".

N-am motive sa fiu naricisit, come on, I am good looking but not THAT good looking, iar egoist n-am fost decand ma stiu. Asa ca o sa share ziua de azi cu cei dragi:
PufPuf, sister, Boo, Turcu, Bursucu, Iskander si Simona. O sa ne libanizam!

Pentru ca n-ar fi celebrare de roman serios (si chiar daca nu e o varsta rotunda, #7 de ani nu e o varsta rea) daca nu ar dura mai mult decat o zi, o sa mai serbez si vineri seara cu baietii de la sala. Sper sa iasa ca in vremurile bune, cand ne inghesuiam in garsoniera si mancam cartofi prajiti cu oua si carnati, iar daca aveam bani si de o Grasa de Cotnari sau Busuioaca de Bohotin....era sarbatoare in toata regula (Lacrima lui Ovidiu doar la Revelioane si de Paste).

Oricum, ziua de azi n-a fost all good.

On the plus side: Vlad mi-a luat un set de desfacut si turnat vin, foarte classy, iar colegii mi-au luat niste casti suparate de gaming.

On the minus side: iar m-am enervat cu francezii care habar nu au ce fac si debiteaza niste tampenii monumentale, iar father-in-law este in spital pentru ca doctorii din Romania (unii, nu toti) sucks.

Eh, capul sus, pieptu-nainte. Today is the first day of the rest of my life.

No comments:

Post a Comment