Let's Do It Romania!

Wednesday, 14 January 2009

Brown girl in the ring

Cred ca cei de la Boney M au avut un atac de premonitie cand au scos piesa asta. Au privit spre viitor prin gaura cheii si au nimerit intr-un salon de bronzare artificiala, undeva pe Calea Rahovei colt cu Manelelor. Au vazut ceata de romance aliniate la prajit si au scos mega hit-ul cu pricina.
Ce poate fi mai aiurea pe o femeie, dealtfel interesanta, decat sa aiba pielea de un galben cacaniu, in plina iarna?
Frate, cand stii ca se vede diferenta ca de la cer la pamant intre bronz de soare si bronz artificial, ca mai risti sa faci si un cancer de piele, de ce-ai face asa ceva?
Beats me!
Mi-am adus aminte de asta pentru ca am tot comentat cu Puf, ne tot aratam femeile maro pe strada (am vazut la un moment dat un cuplu mama si fiica, erau de nota 10), iar de dimineata am vazut o tipa traversand si m-a socat contrastul dintre fata ei maro si geaca alba.
Meh...

No comments:

Post a Comment