Let's Do It Romania!

Thursday, 29 January 2009

Efectul de scara rulanta

Am remarcat chestia asta inclusiv la mine si la PufPuf, iar astazi, in drum spre sala, mi-am adus aminte si am zis ca trebuie sa o scriu, sa nu uit:

Experiment - se ia un cuplu in vizita la mall. Se urmareste cu atentie. Se remarca urmatoarele aspecte:
- cand merg unul langa altul, din cand in cand se mai iau de mana.
- daca se tin deja de mana, nu-si dau drumul indiferent de traseul ales.
- in timp ce merg printre magazine, fiecare se uita in alta parte, atent la lucruri diferite.
- din cand in cand, se mai intorc unul spre celalalt pentru a se pune de acord asupra destinatiei.
- gesturile si tipicurile de mai sus se repeta pe toata durata vizitei la mall.
Cu o singura exceptie!
Atunci cand iau scara rulanta. Instantaneu, in mai putin de 10 secunde, se intorc unul spre altul si incep sa se sarute, fie mai pe repede inainte, fie mai "pe bune" in functie de gradul de aglomeratie din jurul lor si de nivelul de "I don't give a flying fuck who's watching" pe care il are fiecare.
E o regula, un postulat, o axioma, etc. E real. E nice.
Este efectul de scara rulanta.

6 comments:

  1. in afara cazului in care it's me & luf... cand prin magazine eu alerg dupa el literally, ca merge mult mai repede ca mine, iar pe scara rulanta el ma trage de nas, ma gadila sau face alte gesturi adorabile din aceeasi categorie :p

    ReplyDelete
  2. Francezul zice "Cine se iubeste, se tachineaza"...

    ReplyDelete
  3. cine se iubeste se embarass in public :))

    ReplyDelete
  4. lol
    mda, e tarziu, atat am avut de zis!

    ReplyDelete
  5. hmmm, trebuie sa stau sa ma gandesc daca la un an de la casatorie mai fac la fel :P
    pentru asta trebuie sa mai fac o vizita la mall!

    ReplyDelete
  6. Cum Cosmin, tu nu traiesti jumatate din viata la mall?

    ReplyDelete