Let's Do It Romania!

Friday, 9 January 2009

Guvernul Mondial are un nume

Intr-un articol din Saptamana Financiara (pe care l-am citit ca il avea cineva din lista mea de mess in status), o jurnalista pune deshtu' pe guvernul mondial care e vinoavat de toate relele pamantului.
Aparent aceasta bestie biblica (da, s-a ajuns si acolo) se cheama Clubul Bilderberg si este format din toata floarea ce vestita a politicii, finantelor, armatelor si serviciilor secrete mondiale.
Ce vor ei? Sa desfiinteze guvernele si sa conduca ei lumea toata, ete-asa.
Mda.
Io zic asa: unu - sunt pe wikipedia, deci nu sunt organizatie secreta. doi - cica Bill Gates face parte din acest club si cu toate bubele windows-ului, nu poti sa-l acuzi pe om ca e malefic, tre sa te uiti un pic la fata lui :-). trei - daca aia care cica fac parte din club chiar fac...ce diferenta e ca ne conduc de la nush ce hotel de n'spe stele sau de la sediul de guvern din care fac parte? Ca tot aia sunt!

Concluzia mea (blogu' meu, conluzia mea..clar?): MORE POWER TO THEM!!!

Daca prin guvernul asta mondial cineva s-ar ocupa de turismul romanesc, in locul lu' Udrea, eu i-as strange mana! Na.

No comments:

Post a Comment