Let's Do It Romania!

Thursday, 29 January 2009

Kika vs. Ikea

Mi-am instalat Windows 7. Evident, asta nu are legatura cu subiectul postului asta.
Dupa ce l-am instalat, hai sa-l "customizez" pe gustul meu, adica sa-l fac sa semene cat mai mult cu Windows-ul pe care lucrez deja (Windows Vista Ultimate...lol...I know, dar la mine merge OK).
Ajung si la momentul providerului de cautari. De regula, Internet Explorer pune un Google oarecare, nu mai retin pe ce criterii, dar eu vroiam Gugal (adica www.google.ro).
E mai complex putin, dar l-am pus.
Acu' (tre sa dau tot background-ul, ca e funny) mi-am adus aminte ca am primit pe blog vizite de la oameni care au cautat Kika sau Kika vs. Ikea, etc. si au ajuns la postul meu de acu ceva vreme. Zic...ia sa caut eu sa vad unde imi apare blogul in lista de rezultate de cautare.
Pac...www.google.ro...si scriu la string: "Kika Romania".
Pac..enter si....surpriza: "Ati dorit sa scrieti Ikea Romania?"
M-am amuzat teribil, mi-am adus aminte de gluma aia cu google translate, care iti traduce "I use Windows" prin "Nu mai folosi Windows" sau asa ceva.

1 comment: