Let's Do It Romania!

Wednesday, 21 January 2009

Mai bine mai tarziu decat niciodata

Ieri am impartit ziua cu tovarasu' meu Barack. Evident ca nu incape comparatie, asa ca n-am scris nimic despre asta, dar azi, ca sa nu imi iasa vorbe, ii aduc omagiul pe care il merita.
Am avut un feeling ca o sa castige la scor, asa cum a facut-o la alegerile din noiembrie. Din pacate, cred ca am fost noi, astia din afara americii, mai entuziasmati de aceasta perspectiva decat au fost o mare parte dintre americani. Noroc cu Internetul, cu social networks si cu YouTube ca asa s-au pus si tinerii americani in forma de cozonac si l-au pus pe Big B la Casa Alba.
Evident, acum toti vor zice: OMG, I was sooo there with my man Barack.
N-a fost chiar asa, sondajele din multe state au aratat asta.
Neway, back to the topic at hand: Bravo Barack!
Acu sa vedem daca se tine de promisiunile din campanie. N-ar trebui sa ne pese, dar pentru ca e vorba de USA, ne atinge no matter what.
Sunt curios cand o sa vina si randul Romaniei pe lista lui de "To Do"???

No comments:

Post a Comment