Let's Do It Romania!

Saturday, 31 January 2009

PufPuf este o ninja

Am ajuns la aceasta concluzie, my wife is a ninja! Cum ninja se impart pe clan-uri, ea ar fi un Ninja de Mall. Pentru ca skill-urile de ninja, in cazul ei, se manifesta cand suntem la mall. De exemplu aseara, eram la Baneasa Shopping City (noi si tot Bucurestiul) si aveam doua tinte: sa-i luam cadoul Bursucului si sa-si cumpere ea ceva dragutz cu un pret microscopic.
Am incercat "the puppy mode" (o sa dezvolt la un moment dat acest concept) pentru un timp, dupa care am zis sa ne despartim ca sa eficientizam shoppingul (care e o arta).
Ei bine, acesta a fost momentul cand her ninjutsu kicked in.
Atentie:
- (21.20.10)Hai sa ma duc eu la MG sa ma uit de ceva pentru Acid, cat te plimbi tu pe aici (fraza rostita de moi, PufPuf in toe, max distance between subjects 30cm).
- (21.20.20)OK, sa te uiti si de cana pentru ai mei. (fraza rostita de PufPuf, me ahead, max distance between subjects...30 cm)
- (21.20.25)Te sun daca gasesc.....(fraza neterminata, rostita de moi, PufPuf NOWHERE TO BE SEEN).
Jur, in fractiuni de secunda, nu mai era acolo, m-am intors, m-am uitat in the nearest shop, m-am invartit...nada. Si nu e prima oara cand se intampla, dar numai la mall.
Daca asta nu e dovada de ninja, nu stiu ce altceva ar putea sa fie.
Arrigato, PufPuf-sama!

No comments:

Post a Comment