Let's Do It Romania!

Thursday, 29 January 2009

Tadam, tadam...tadam, tadam, tadam.....13 februarie 2009

Sunt FAN Pink Panther cu Steve Martin. Up to the point la care vorbesc engleza pe care o vorbeste el in film, si nu pentru ca mi se pare extrem de amuzant, ci pentru ca a nimerit-o din plin.
Francezii mei vorbesc cu "idears" in loc de "ideas", cu "'aier" in loc "higher" si au mereu acea pretiozitate pe care le-o ia la misto Steve in Pink Panther.
De fiecare data cand imi aduc aminte de replica "Stiup, in zi neim of zi leoo" de la finalul Pink Panther 1, ma apuca rasul, fara exceptie.
Ei bine, cinematografele din intreaga lume se pregatesc de unda de soc numita Pink Panther 2, iar eu ma rog la Doamne-Doamne al cinemaului sa le fi dat inspiratia realizatorilor de a face un film cel putin la fel de bun ca primul, evitand blestemul sequel-urilor.
Daca are cineva treaba cu mine pe 13 februarie 2009, de la ora 20.00 in sus, stie unde ma gaseste.

2 comments:

  1. vai ce ma plictiseste filmul ala, nici n-am putut sa vad mai mult de 10 minute :(

    ReplyDelete