Let's Do It Romania!

Wednesday, 21 January 2009

Traiasca Nokia

Azi am avut o placuta surpriza cu telefonul meu personal, un Nokia 6500 Slide. Chiar daca de ceva vreme a dezvoltat o zona neagra pe ecran, care nu prea ma lasa sa vad cine ma suna (si care se extinde), este un telefon fiabil in rest.
Astazi a trecut testul suprem: l-am scapat in WC.
OK, prima precizare, trasesem apa (phew) ;-)
Primul gest pe care l-am facut a fost sa plonjez si sa-l scot, dupa care (cap ce am avut io) l-am bagat sub jetul de apa de la chiuveta (blink, blink).
Ei bine, cateva ore de stat pe calorifer mai tarziu, merge ca uns (/cheers).
Mi-am pus chiar si ringtone-ul care o streseaza pe PufPuf, ca zice ca e manea.
Dar nu e:

2 comments:

  1. PufPuf are dreptate! E manea! Iar posesorul acestuia se numeste manelist, chiar daca in tinerete purta PepeJeans!

    ReplyDelete
  2. Gelosule! Tu purtai Big Star :-P

    ReplyDelete