Let's Do It Romania!

Friday, 30 January 2009

Zoom Zoom is hurt

Venind spre birou, dupa excursia de externare a pacientului-in-law si respectiv pickup la rochia de nunta pentru PufPuf, pe straduta de langa firma, m-am bagat printre doua masini (un taxiu parcat in paralel, cu geamul spart, probabil de un sofer nervos ca nu avea loc si o tanti cu o roaba de masina) si i-am agatat bara uneia din ele (roaba).
Bara i-a sarit doar din prinderi, are o mica infundatura pe o parte, iar proprietarii sunt mai bogati cu 100 RON.

Zoom Zoom pe de alta parte, e zgariata pe usa de la sofer si pe usa din spate+contraaripa.

OK, eu nu trebuia sa ma bag, trebuia sa astept pana negociau cei din fata mea trecerea pe langa taxiul parcat aiurea, dar ffs, am facut chestia asta de 10.000 pana acum, niciodata ala pe care trebuie sa-l ocolesti nu sta ca prostul in mijlocul drumului, he moves as you move, e parte din dansul soferistic pe care il stim cu totii (cei cu carnet) atat de bine.

Meh, sunt suparat.

Ah, da: imediat dupa anuntul cu Madonna care va canta la Bucuresti, doua bloguri pe care le urmaresc au postat aceasta veste. Da, Madonna va canta la Bucuresti. Nashpa, asta inseamna ca nu mai sunt bani pentru U2!

No comments:

Post a Comment