Let's Do It Romania!

Sunday, 1 February 2009

Acum il inteleg pe Popeye

Nu mi-a placut spanacul niciodata. Nu l-am mancat nici macar pe vremea cealalta, cand era singurul lucru pe care mama il punea pe masa (mai rar, tocmai din aceasta cauza).
Nu l-am mancat nici dupa ce PufPuf mi-a explicat cat este de sanatos.
Evident, copil fiind, imi placeau desenele animate cu Popeye Marinarul (veritabilul, nu ala de la Cotroceni), dar ma pierdea la momentul cu spanacul. Mi-as fi dorit sa fiu la fel de musculos, dar daca se putea..fara spanac.
In fine, eu si spanacul nu avem o relatie.
Until today: PufPuf did it again. A trantit o placinta de spanac cu feta, amestecata cu ou si tinuta la cuptor...YUUUUMY!
Am halit doua bucati din mers, iar restul tavii nu va avea o viata lunga.
Tx honey, you're the best.

No comments:

Post a Comment