Let's Do It Romania!

Tuesday, 3 February 2009

Card Avantaj ba...ca te ia mama dracu!

Mi-am pierdut brusc increderea in viitorul rasei umane. Suntem retarzi si nu meritam sa mai populam (poluam?) planeta.
Rewind: Cu mai mult de un an in urma, in vara-toamna 2007, inaintea marii aventuri imobiliare in care urma sa ne lansam (septembrie 2007..atentie...SEPTEMBRIE TWO DOUBLE FUCKING O SEVEN) am depus dosarul pentru obtinerea unui Card Avantaj.
Am depus cot la cot cu PufPuf. Acelasi loc de munca, aceleasi adevrinte, dosare depuse simultan, totul era ca tras la xerox.
Dupa ceva vreme, ea primeste aprobare, apoi si cardul, eu...pas.
"Actele dumneavoastra trebuiesc depuse din nou". Which I did.
Trec cateva saptamani.
"Am dosarul dvs. aici, nu stiu ce s-a intamplat, il trimit din nou in centrala."
Trec alte cateva saptamani.
"Sunt directoarea de sucursala, nu stiu ce sa zic despre dosarul dvs. dar o sa-l mai trimit o data, mie trebuie sa-mi dea un raspuns."
Trec cateva saptamani. Incepe aventura imobiliara. Deja, un card de credit devenise un dezavantaj asa ca am schimbat macazul si am inceput sa le spun ca NU mai vreau acel card.
"E foarte bine asa, pentru ca nu stim ce s-a intamplat cu dosarul dvs. nu este aprobat nici pana azi."
Si totul s-a linistit. A venit Craciunul (2007!!!!) a trecut, a venit Anul NOu...a trecut, s-a dus si Sf. Ion 2008, Pastele, vara, toamna, ne-am mutat, cununia civila, Craciunul, Revelion 2009, Sf. Ion 2009, ziua mea.....
Fac pariu pe valoarea blogului aici de fata ca nu stie nimeni ce am primit eu prin posta, la fosta adresa (unde nu mai locuiesc de cateva luni).
PRIMUL MEU EXTRAS DE CONT DE LA CARDUL AVANTAJ EMIS PE 15 DECEMBRIE 2008!
CINCISPREZECE FUCKING DECEMBRIE FREAKING 2008 MOTHER FUCKERS!!!!!
Un an si ceva mai tarziu de la momentul cand am spus ca NU MAI VREAU CARD AVANTAJ.
Un an jumate mai tarziu de la momentul cand imi spuneau ca dosarul meu s-a ratacit.

Idiocracy at its best! IT WAS A SIGN!!!!! A SIGN, I SAY!

REPENT! THE END IS NEAR!

No comments:

Post a Comment