Let's Do It Romania!

Sunday, 1 February 2009

Sugar, Spice is acshuly nice

Sunt in Club Spice la petrecerea Bursucului. E chiar nice, acu ca au terminat de cantat aia de la Etajul 4. Trupa etj 4.
Blogging from my bb, woot.
Iskyboy79 e avion, PufPuf e suparata dupa Eurovision, dar muzica e misto, desi cam tare pentru urechile mele de #7 ani.
Ma amuz de gramada de middle manageri si workeri care trudesc si asuda ca sa isi creasca sansele sa get laid 2nite.
Damn, I am old. Imi pare o eternitate de cand eram si eu ca ei.

2 comments:

  1. Io n-am inteles nimic, noroc cu gheata aia.
    Oricum sunt suparat pe PufPuf ca a stat acolo moshmondita in plitocire de ziceai ca o tinem cu forta!

    ReplyDelete
  2. Tu oricum nu intelegeai nici spre ce blonda aratam eu, te uitai la ala cu maieu de puscarias pe invers. Maieul..pe invers.

    ReplyDelete