Let's Do It Romania!

Thursday, 12 March 2009

Teleshopping pe viata si pe moarte

Toate canalele de teveu de pe la noi contribuie la cresterea vanzarilor de produse miraculoase gazduing lungi programe de teleshopping. Daca unele produse (Mop H2O) sunt chiar bune, eu tot cred ca sunt exceptii care confirma regula si ca restul sunt doar niste chestii de luat banii la fraieri (de unde si mega deal-urile oferite).
Este totusi un produs care ma induioseaza de cate ori il vad promovat la teleshopping: Power Juicer.
Asta e un storcator de fructe care cica are miraculoasa proprietate ca il face pe proprietar sa miste chiar daca ar fi cu un picior in groapa.
Zic asta pentru ca "imaginea" produsului este un batranel cumsecade, Jack Lalanne (sp!) si, mai nou, respectabila sa sotie.
Guristii aia pusi sa vorbeasca la norma despre produs nu mai contenesc cu Jack in sus si Jack in jos, ca sa inteleaga cumparatorul ca daca isi ia produsul o sa ajunga la 85 de ani sa arate ca nenea ala. Foarte bine zic, doar ca nenea ala e oarecum impaiat. Si doamna la fel. Arata rau si singurul argument in favoarea lor ar fi ca au impreuna un sfert de secol or something.
Nu inteleg de ce nu-si traiesc ei batranetile in tihna si pace? De ce se prostitueaza la teve?
Sa zicem ca produsul ar fi asa de miraculos precat il lauda aia: SO WHAT?
Ce daca la 85 de ani o sa arati ca Jack, la ce o sa-ti mai foloseasca?
No, really.
Sunt curios ce o sa faca astia cand o sa dea omu' coltzu?

No comments:

Post a Comment