Let's Do It Romania!

Thursday, 2 April 2009

Si-am fost si la austrieci...

...mamaaaa ce ne-au batut!
Pe asta l-am vazut cap coada. Muuuult mai jenant decat ala cu sarbii. N-avem NICI O TREABA cu fotbalul, am fost facuti de rusine de o echipa improvizata (iar comentatorii ProTV nu au obosit deloc tot repetand acest lucru), cu titulari de care nu a auzit nimeni nici macar la ei acasa.
Bravo antrenorului Austriei, pentru curajul de a face asa ceva, rusine oficialilor din fotbalul romanesc pentru frica pe care o arata de ani de zile in a face marea schimbare.
De la "Generatia de Aur" nu a existat un schimb de garda, oricat s-ar stradui unii sa demonstreze contrariul. Oamenii din generatia lui Hagi s-au lasat usor usor de nationala, au mai fost "lasati" de catre altii, cert e ca s-au dizolvat asa usor, fiind inlocuiti la fel de usor de altii, care mai buni, care mai rai, care au confirmat sau nu, iar nationala a ramas intr-un constant proces de cautari de sine.
Ne-am calificat cu noroc la Euro 2008, ne-am facut de cacat pe acolo, am intrat in campania pentru mondialele din 2010 in aceeasi nota de sac peticit din care curge o peltea lunga, nashpa, insipida si incolora care se cheama jocul nationalei romaniei.
Vocile care cer demisia lui Pitzurca si reconstructie de la zero au oarece argumente, dar sunt, din pacate, ale unor naivi care cred ca cineva ar putea face asa ceva in romania, cu fotbalul romanesc, cu jucatorii romani, cu sefii de cluburi romani si cu arbitrii romani.
NOT IN A FUCKING MILLION YEARS!
Imi pare rau, dar ne lipseste mentalitatea colectiva care sa ne permita sa tragem la performanta. Noi nu stim sa jucam pentru altii, doar pentru noi.
Generatia lui Hagi a fost doar exceptia care confirma regula.

No comments:

Post a Comment