Let's Do It Romania!

Thursday, 15 October 2009

Basescu "o suge-n chec"

Am pus in titlu o expresie de la Parazitii pentru ca mi se pare ca defineste foarte bine ce face Basescu zilele astea. Nu cu Geoana, Antonescu, Bela sau Boc..ci cu noi, cu romanii (cati am mai ramas).
Pe scurt, i se rupe de stabilitate, bani de pensii, bani de salarii, criza guvernamentala, greve, somaj, etc. Il doare-n pix. Tot ce-l intereseaza este sa prelungeasca starea de ambiguitate, ignorand realitatea politica de facto (chiar asa conjuncturala cum stim cu totii ca este) cu o nesimtire demna de un matelot sosit din cursa si proptit in poarta la stabilimentul local.
"Ma pish pe voi ba, nu-mi ziceti voi mie pe cine sa pun premier, ce conteaza ca aveti majoritate si orice premier as propune eu nu are sanse sa treaca de parlament. Ete nu vreau eu sa va dau satisfactie, asa de-al dreacu. Ce, nu e bine ca prelungesc criza politica? Ma doare-n cur de criza baaaa si de voi si de toti papagalii de romani care m-au votat. Io-s marinar ba, nu politician, am pus mana pe carma, nu ii mai dau drumul, clar? Ce, vreti sa faceti voi jocurile ca sa nu mai castig cinci ani la Cotroceni? Sa mor daca va las, na."

Cam asa cred ca se petrec lucrurile in mintea aburitorului shef de la Cotroceni.

Ma gandesc cat de tare ar fi sa reuseasca micii papagali din opozitie sa se tina tari pe frontul asta unificat si sa-i coaca lu Base cea mai tare bucata din istoria politicii romanesti din ultimii 20 de ani: sa-l sustina pe Klaus Johannis la presedentie! Mamaaaa ce spume la gura ar face Popeye, cum ar clampani din gura ca pestele pe uscat de mirare si indignare ca fost "facut".

Din pacate, sansele sunt slim to none sa se intample asta, ca doar suntem in Romania, dar putem visa...nu?

2 comments:

  1. Corect postul tau. Din pacate, asta este realitatea. Lui Basescu nu-i pasa decat de propriul ciolan. Ma bucur cand vad totusi ca romanii deschid ochii si nu se mai lasa manipulati de acest jucator. O sa avem parte de-o mare surpriza la alegeri.

    Eu cred ca Oprescu va iesi pentru ca este singura solutie viabila in momentul de fata!

    ReplyDelete
  2. Din pacate Oprescu nu e chiar asa independent pe cat vrea sa para, dar, da, este o solutie mai buna decat Basescu sau Geoana. Tot din pacate, sansele lui de a bate masina de vot a PSD sunt mici asa ca nu cred ca ajunge in turul 2, chiar daca va fi foarte strans cu Geoana la rezultate. Cu Geoana si Basescu in turul 2, pentru a treia oara din pacate, rezultatul e clar: mai stam cu Base inca 5 ani.

    ReplyDelete