Let's Do It Romania!

Tuesday, 20 October 2009

Mi-a scris Nuti...ca a inceput campania electorala

M-am sters la gura de voma si acum pot sa postez: mi-a scris Nuti! Desi oficial nu suntem in campanie electorala, mesajul este unul gretos de electoral, care pute de la distanta a comanda de la Base (Nutzi, pui mic, m-au inghesuit astia in sondaje, da si tu un mesaj la popor, pe banii partidului din care eu nu fac parte si mai trage si tu acolo niste vrajeala, sa mai aburim fraierii).

Mesajul este o recapitulare a promisiunilor facute in campania electorala prin care ne-am pricopsit cu Nuti ca derutata a colegiului 25. Faza funny (daca n-ar fi trista) este ca la fiecare promisiune, rezultatul mentionat este: se va face. Pragmatic luat, pretty much n-a facut nimic din ce a promis.

In schimb ii trage inainte cu curajul guvernului Boc, cu ce dreptate a facut guvernul Boc si cum a fost el demolat pentru ca a vrut sa-si asume raspunderea pe legea pensiilor (pe care sindicatele o criticau cel mai vehement, nu parlamentarii, pe care cica i-ar fi afectat cel mai mult).

La final, niste limbi in cur lu' Base, sa-l mai bage in ochii oamenilor cu referendumul pentru parlament unicameral (cu care eu in principiu sunt de acord, din pacate va cadea pentru ca lumea va vota contra lu' Base) si cu initiativele lui pline de curaj.

Interesant este ca scarbele stiu ca sunt in offside cu mesajele astea, ca nu au justificare pentru a le trimite asa ca scrisorica este intr-un plic nemarcat.

Fuck y'all, ma duc sa vomit again...

No comments:

Post a Comment