Let's Do It Romania!

Friday, 9 October 2009

New post

De la partea a doua si pana astazi s-au intamplat o gramada de chestii. Unele bune, altele nashpa rau. O sa le mentionez repede pe unele dintre ele:

1. M-am ramolit. Nu mai tin minte ce ar fi trebuit sa postez in partea 3. Promit ca la viitoarea vacanta in Paros o sa fiu mai atent si o sa notez detalii pentru blog. Chances are ca partea 1 si 2 o sa fie cam la fel (minus nunta, unless plecam in paros peste 24 de ani).

2. A trecut vara (booooooo) (macar e cald).

3. S-a deschis minimarket in complexul unde locuim (yay us).

4. My better half a fost publicata in Good Food (deocamdata doar in versiunea locala).

Detalii aici

5. Am inceput sa merg din nou la sala, cu toata febra "mushchiuloasa" de rigoare.

6. I-am pus internet lu' tata (sa-mi traiasca). Filmuletul ala cu batranii care vroiau sa vorbeasca pe net cu copilul din America nu se ridica nici la soseta lu' tata cu mana pe mouse.

7. Puffeta e celebra, a aparut in Good Food (deocamdata doar in versiunea locala). Probabil prima pisica de rasa featured intr-o revista de mancare. Pe cand o portie de sarmale in Pisica Mea sau Hounds & Horses?

8. Me and Puffeh ne-am imbarcat int-un proiect de mare anvergura (in care nu am avansat prea mult, dar ne propunem) care ne va schimba vietile forever (codename: bebeh)

9. Boo nu si-a reactivat Fabrica de Jucarii, dar e gramada pe mine ca un junkie pe seringa ca de ce nu postez pe blog.

10. Aceeasi susnumita a dat in patima gatitului. This is spreading faster than AH1N1, I tell you!

2 comments:

  1. Cand eram eu in liceu... si Boo era un fel de Carrie Bradshaw pentru mine... Please come back :)

    ReplyDelete
  2. Ask and you shall receive...cum zicea o carte pe care am citit-o eu mai demult..nu retin titlul. Appal, check this out: www.fabricadejucarii.ro

    ReplyDelete