Let's Do It Romania!

Monday, 1 February 2010

Billa, promotia cu puncte...degeaba.

Nu suntem clienti de Billa. Mai precis, nu prea am fost pana mai acu ceva vreme. Dupa ce si-au reorganizat magazinele, placut surprinsi, am zis sa le mai dam o sansa si am cumparat de cateva ori de acolo. Unul din argumentele care ne-au facut sa revenim a fost promotia cu puncte pe care le strangeai ca sa ai reduceri la niste vase de ceramica pentru gatit (Puffeh e fana vase de gatit).
Anuntul promotiei, afisat pe flyerul pe care lipeai puncte si pe tot felul de materiale publicitare in magazin, spunea asa: Promotie valabila intre xx.xx.2009 (am uitat exact data) si 31.01.2010 (pe asta am tinut-o minte).

Linistit si relaxat, ma duc pe 30 la Billa Drumul Taberei la cumparaturi cu sor-mea. Inainte de a pleca, am zis sa iau si punctele la mine, sa cumpar vasele cu pricina (vreo trei, ca sa completam colectia de vase similare). Ajungem, cumparam, ne ducem spre casa si facem escala la raftul cu vase. Ar fi trebuit sa fie cu vase, era doar cu vas...unul singur si ala ciobit. Am crezut ca e un glitch in aprovizionare si am intrebat-o pe casiera cand mai primesc (ca doar promotia se incheia a doua zi).

Nu mai primim, avem doar ce se vede (un vas ciobit). S-au dat ca painea calda.

Zi sa faci plici ca un arici?

Stimate Billutze, daca faceti promotii, comunicati corect termenele. Free tip:

"promotie valabila pana la data de 31.01.2010 SAU PANA LA EPUIZAREA PREMIILOR!"

Pacat de magazinul ala frumos organizat.

No comments:

Post a Comment