Let's Do It Romania!

Wednesday, 24 February 2010

Diverse

One: Enel mi-a tras-o din nou, dar de data asta n-am mai stat treijdeminute la telefon, am executat manevra "calu' trist" fara sa stau pe ganduri.

Two: Romania este tara in care asfaltul se strica mai repede decat se repara. O luna de zapezi, trei luni de gropi si scandal. Plombele nu se pun (nici la propriu, nici la figurat).

Three: Geoana a primit un shut in cur, ceea ce era de (ne)asteptat (pentru mine). Pacat ca Ponta, pe care il vedeam prezidentiabil in 10 years a ajuns presedinte tot pe masinatiuni de culise, dar poate reuseste sa faca niste chestii bune si sa mai curete partidul de mareni si pandeli, sa construiasca o alternativa la PLB (Partidul lu' Base).

Four: Bursucu' mi-a atras atentia asupra unui super standup comedian, care reuseste sa faca niste numere foarte tari fara sa foloseasca "fuck" la fiecare doua cuvinte. Tipul e un mexican pe nume Gabriel Iglesias (Iglesias with an aaaaai...watch and you'll get it). Tipul bate la 130, dar nu recunoaste ca e gras...el spune ca e fluffy si si-a facut din asta "cheia de bolta" a intregului sau show (hai ca v-am spart cu cheia aia, asa-i?)

Model de genialitate la Gabriel Iglesias: numar de standup comedy despre o gluma rasista facuta unui negru. Numarul a fost spus in America, nu in Africa de Sud, dar omul a stiut cum sa-si dozeze poantele in asa fel incat sa nu se simta prost niciunul din spectatorii de culoare.

Watch and laugh:

No comments:

Post a Comment