Let's Do It Romania!

Thursday, 11 March 2010

Romtelecom(a)

Cand ne-am mutat in vastele apartamente, am avut o singura optiune pentru furnizorul de servicii de telefonie, date, teve. Romtelecom. A fost un pic cam ciudat, dar intentiile dezvoltatorului au fost bune asa ca nu a fost o mare suparare, mai ales ca am fost asigurati ca vor face totul pentru a remedia problema intr-o perioada de maxim 1 an (chestii complicate la mijloc) si ca vom avea o alternativa.
Cu aceste asigurari in minte am negociat pachetele de servicii cu amintita companie pentru un an de zile, in urma unei derogari speciale de la oferta curenta(la vremea aia) care era pentru doi ani.
Anul a trecut, nu au aparut nemultumiri majore, dar, ca tot omu', mai simt si eu nevoia de schimbare si cum alternativa se numeste RDS, m-am gandit ca fac o cioaca si imi iau internet de la RDS, pastrand telefonul si CATV de la Romtelecom. Inarmat cu acest plan, intru pe MyAccount (buna treaba) sa vad detaliile serviciilor, etc.
Imi sare in ochi o oferta speciala, zic hai sa ma interesez ca suna bine (ceva cu o imprimanta gratis, ca tot am ramas fara cartuse la a mea si costa unu de negru si unu color cat o imprimanta noua). Pun mana pe telefon sa cer mai multe informatii si dupa o convorbire placuta (tanti avea accent ardelenesc) aflu ca sunt inca sub contract pentru ca a fost semnat pe 2 ani de zile. Ii explic cum ca nu se poate, ca am avut o derogare speciala, etc. Isi cere scuze, nu exista asa ceva, pachetele sunt pe 2 ani si, citez: "Nu pot fi despachetate" (lol).
OK, hai ca a fost o scapare si nu a ajuns informatia la client support. Il sun pe omu cu care semnasem contractul, imi spune ca nu se mai ocupa decat de persoanele juridice din complexul nostru, dar ma asigura ca o sa look into it, ca o sa vorbeasca cu cel care a aprobat in urma cu un an derogarea speciala si ca se rezolva. Sa-i dau un mail. I-am dat. Nici un raspuns. I-am mai dat unul. Same shit.
Ii mai dau unul dupa care o sa se incinga putin situatia. Asa, ca sa ma incalzesc ca e frig afara.

2 comments:

  1. Frate alb, te poti baza si pe mine, doar stii ca merg la sala :))))))))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  2. Ha ha ha, tare. Daca se ajunge la violenta fizica, te sun!

    ReplyDelete